Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

MUHTEŞEM YÜZYIL MUHİBBİ KANUNİ KOLYE




"Muhibbi" Kanuni Sultan Süleyman'ın aşk dolu dizeleri Akik kolyeler üzerine Osmanlıca yazılmış olarak boynunuzu süsleyecek. Sevdiğinize Muhibbi'nin dizeleri ile seslenmek istiyorsanız fırsatı kaçırmayın.
925 Ayar Gümüş çerçeveli Otantik kolyemizde has akik üzerine yazılı olan harika dizeler şunlar:
1-Celis-i halvetim, varım, habibim mah-ı tabanım
Enisim, mahremim, varım, güzeller şahı sultanım

(Benim birlikte olduğum, sevgilim, parıldayan ayım,
Can dostum, en yakınım, güzellerin şahı sultanım.)

2-Hayatım hasılım,ömrüm, şarab-ı kevserim, adnim
Baharım, behçetim, rüzum, nigarım verd-i handanım

(Hayatımın, yaşamımın sebebi Cennetim, Kevser şarabım
Baharım, sevincim, günlerimin anlamı, gönlüme nakşolmuş resim gibi sevgilim, benim gülen gülüm,)

3-Kapında çünki meddahım, seni medh ederim daim
Yürek pür gam, gözüm pür nem, Muhibbi’yim hoş halim!

(Kapında devamlı olarak seni medhederim, seni överim, sanki hep seni övmek için görevlendirilmiş gibiyim.
Yüreğim gam ile, gözlerim yaşlarla dolu, ben Muhibbi’yim, sevgi adamıyım, bana bir şeyler oldu, sarhoş gibiyim. Bir hoş hale geldim.)

Ürünü daha yakından incelemek için lütfen tıklayın:
http://urun.gittigidiyor.com/mucevher-saat/muhtesem-yuzyil-muhibbi-kanuni-kolye-52860795
demirsoyahmet@hotmail.com
0534 503 23 39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...